خبرها

نمایشگاه بلبرینگ KUKKO@Eisenwarenmesse 2020

KUKKO ، که مترادف برای راه حل های برچیدن غیر مخرب است ، مطابق با شعار "تجربه سطح بعدی" یک نمایشگاه کاملاً جدید تجاری در Eisenwarenmesse 2020 ارائه خواهد داد. نمایشگاه غرفه دار و محور چندرسانه ای نمایشگاه نوید تجربه جدیدی را می دهد و به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا از طریق اجرای برنامه های پر جنب و جوش ، خود را در دنیای چرخان غوطه ور کنند. تمرکز اینجا روی هر دو برنامه آنالوگ و دیجیتال است.

وی گفت: "در شکل گیری ظاهر جدید ، ما برای اولین بار بیانیه ماموریت خود را به وعده داده ایم که همه چیز را با استفاده از انرژی ، دوراندیشی و اعتماد به جلو پیش ببریم. کارولین بلوم ، مدیر ارتباطات KUKKO ، با بیان جمع بندی آرزوهای نمایشگاه امسال

KUKKO به عنوان یک توسعه دهنده راه حل با دید ، بازدید کنندگان از نمایشگاه های تجاری را در سفر به دنیای KUKKO سوق می دهد. صفحه لمسی و نمایشگاه های منتخب مهمترین اطلاعات را در مورد محصولات برتر KUKKO ارائه می دهند و به آنها کمک می کنند تا دانش و ماندگاری ماندگار و بی نظیری از متخصصان کشش ما را ثبت کنند.

این نمایشگاه نگاهی چشمگیر به طیف محصولات پیشرو در بازار برای تولیدکننده های برتر دارد ، از فعالیت های کلاسیک کارگاهی با استفاده از بازیکنان بزرگ هیدرولیک مانند AXLE و URANOS گرفته تا نوآوری های قدرتمند در قالب کوتاه (POWER NUT) تا راه Premium Edition " بهترین 100 سال ". ذهنیت دستی همه کاره است و توسعه دهندگان ما همیشه به دنبال آینده هستند.

در مرکز نمایشگاه و به عنوان برجسته ویژه ، KUKKO برای اولین بار تنظیم کننده محصول خود را که اخیراً راه اندازی شده است ، نشان می دهد. کاربران و مشتریان جدید به طور یکسان هنگام استفاده از آن در صفحه های لمسی بزرگ الهام می گیرند. تخصص مشاوره ضروری و مهم ما با تنظیم کننده محصول به مرحله جدیدی رسیده است. امروز ، در دسترس بودن 24/7 و پاسخ دهی هرچه بیشتر به مشکلات مشتریان بسیار مهم است. با کمک یک صفحه لمسی چندرسانه ای و تنها با چند کلیک ، کاربر می تواند از طریق چهار Puller اصول و صنایع مختلف در نمایشگاه تجارت حرکت کند. در عین حال ، می تواند اطلاعات مربوطه را برای کمک به شما در حل مشکلات فراهم کند تا بتوانید ابزار مناسب را پیدا کنید.

مایکل کلینبونگارتز ، مدیرعامل KUKKO ، با پیش بینی از حضور در نمایشگاه بزرگ نمایشگاه تجاری با وعده های ویژه محصولات و خدمات ، تأکید کرد که شرکت وی "با حفظ شجاعت و اراده و قدرت خود نقش خود را به عنوان یک پیشگام حفظ خواهد کرد و با سرمایه گذاری در فن آوری های آینده بویژه در چنین اوقات آشفته تغییر. "

نظرات (0)

لطفا نظر دهید

محبوب

لیست کاسه نمد های ماشینی 30 دی 1396, 12:59
دانلود نرم افزار SKF 8 آذر 1396, 21:46
لیست قیمت بلبرینگ های ژاپنی چینی و رومان 19 آبان 1398, 18:01
کاسه نمد TTO 22 فروردین 1397, 21:30
لیست واترپمپ ها WR 25 تیر 1397, 20:13

تقویم

نظرشما در مورد سایت؟