خبرها

گزارش نیم ساله SKF برای سال 2020



به رغم افت شدید تقاضا ، نتیجه عملیاتی بسیار قوی ادامه یافت
ما با وجود کاهش 25 درصدی فروش در سه ماهه دوم ، نتیجه عملیاتی بسیار قوی دیگری را ارائه داده ایم. این عملکرد به ما این امکان را می دهد که همچنان به ساختن یک SKF قوی تر ادامه دهیم ، و سرمایه های زیادی را در کارخانه های خود و مشتری های جدید ارائه می دهیم و در عین حال از راه های جدید کار نیز سرمایه گذاری می کنیم. در ماه ژوئن نیز اعلام کردیم که عملیات تولیدی ما تا سال 2030 خنثی خواهد بود.


          آلریک دانیلسون ، رئیس جمهور و مدیرعامل
فروش خالص 25٪ کاهش یافت و به 16.6 میلیارد دلار رسید. فروش در اروپا و آمریکای شمالی حدود 30 درصد کاهش یافته در حالی که فروش در آسیا نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش داشته است. فروشها همچنان تحت تأثیر محدودیت های اعمال شده از سوی دولت و پایین آمدن تقاضای اساسی قرار دارند.

با وجود این کاهش قابل توجه تقاضا ، ما به بهبود انعطاف پذیری هزینه خود ادامه دادیم و توانستیم برای سه ماهه دوم 9.4٪ (12.7٪ در سال گذشته) با سود عملیاتی تعدیل شده 1.6 میلیارد کرون ، حاشیه عملیاتی تعدیل شده را تحویل دهیم. اقلام مؤثر بر مقایسه ، از جمله هزینه های بازسازی و شهرک سازی ، 896 میلیون کرون بوده است.

تجارت صنعتی با وجود افت 17٪ در فروش ارگانیک ، حاشیه تعدیل 14.0٪ (15.7٪) را به دست آورد. تجارت اتومبیل ، که همچنان تحت تأثیر تعطیلی مشتری و پایین آمدن تقاضای اساسی قرار دارد ، حاشیه تعدیل شده -8.4 delivered را تحویل داد ، که عمدتا با افت 45 درصدی در فروش ارگانیک انجام می شود.

ما به دنبال کاهش هزینه ها و تعدیل اندازه مشاغل هستیم ، با این آرزو که انعطاف پذیر تر و حمایت از مشتریان به روشی بهتر باشد. سرمایه گذاری برای نوسازی و اتوماسیون کارخانه های ما و همچنین افزایش ظرفیت تولید منطقه ای ما ادامه یافت. طی سه ماهه گذشته ، ما 400 میلیون SEK سرمایه گذاری دیگر در کارخانه یاتاقان های توپ Xinchang در چین ما اعلام کردیم

طی شش ماه اول سال ، تلاشهای ما برای کاهش هزینه های ثابت متاسفانه منجر به کاهش 1350 کارمند دائم و 750 کارمند موقت / آژانس شد. این به بازسازی هزینه های 657 میلیون SEK کمک کرده است. این تلاش ها ادامه خواهد یافت و در نتیجه ، انتظار می رود که در نیمه دوم سال 2020 شاهد افزایش مداوم هزینه های بازسازی باشیم. اینها اقدامات دشوار اما ضروری است که برای حفاظت از مشاغل باید انجام دهیم و مطمئن شویم که پایه ها را داریم. به عنوان یک SKF حتی قوی تر از این بحران بیرون می آید.

به دلیل پایین آمدن نتیجه عملیاتی و افزایش سرمایه در گردش ، وجوه نقدی در طی سه ماهه -838 میلیون کرون بود که به نوبه خود با افزایش فروش در ماه ژوئن هدایت شد.

همکاران ما در سرتاسر جهان مشغول انجام کار فوق العاده هستند و کارخانه ها و دفاتر ما را تا حد امکان ایمن می کنند. "واقعیت جدید" چالش های زیادی را برای مشتریان ما به ارمغان می آورد ، اما همچنین باعث می شود ارزش نظارت و روانکاری متصل به ما حتی بیشتر مرتبط باشد. با توانایی ما در ارائه آنالیز از راه دور و نگهداری مبتنی بر هوش مصنوعی ، ما همچنان به چرخش ماشین آلات کمک می کنیم ، بدون نیاز به پشتیبانی در محل.

عدم قطعیت همچنان ادامه دارد اما ما در حال انجام اقدامات خود هستیم تا مطمئن شویم که ما به عنوان یک شرکت قوی تر ظاهر می شویم. ما همچنان به سرمایه گذاری در نوآوری و اتوماسیون ادامه می دهیم ، و احساس اطمینان می کنیم که قادر خواهیم بود به سناریوهای مختلف تقاضا پاسخ دهیم ، همچنان به پشتیبانی از مشتریان خود و حمایت از جریان پول و قدرت مالی خود ادامه خواهیم داد. "

نظرات (0)

لطفا نظر دهید

محبوب

لیست کاسه نمد های ماشینی 30 دی 1396, 12:59
دانلود نرم افزار SKF 8 آذر 1396, 21:46
لیست قیمت بلبرینگ های ژاپنی چینی و رومان 19 آبان 1398, 18:01
کاسه نمد TTO 22 فروردین 1397, 21:30
لیست واترپمپ ها WR 25 تیر 1397, 20:13

تقویم

نظرشما در مورد سایت؟