خبرها

NSK برای نمایشگاه پره های توپ، بلبرینگ و راهنماهای خطی در EMO 2019

در میان نمایشگاه های مجموعه جامع NSK در سال جاری نمایشگاه EMO هانور 2019 تعدادی از محصولات قابل توجهی برای ابزارهای ماشین، از جمله دامنه اخیر از پیچ های استاندارد توپ DIN استاندارد و یک سری جدید از توپ دقت بالا با دوام پیچ ها همچنین ارائه شده است طیف وسیعی از یاطاقان اسپیندل بهینه برای دقت و سرعت بیشتر است، در حالی که محصول دیگری که قرار است به نمایش گذاشته شود، مجموعه ای از راهنماهای غلتکی خطی مجهز به مهر و موم بسیار ضد گرد و غبار است. بازدید کنندگان EMO هانوور، که در تاریخ 16-21 سپتامبر برگزار می شود، NSK را در غرفه B34 در سالن 7 پیدا خواهد کرد.
بلبرینگ NSK DIN استاندارد برای ابزارهای ماشین طراحی شده است تا ظرفیت با سرعت بالا و بارگذاری بالا را ارائه دهد

پیچ های توپ استاندارد با سرعت بالا DIN برای کاربردهای ابزار


نمایشگاه NSK در EMO هانورور توسط استاندارد های DIN استاندارد که به تازگی معرفی شده اند، طراحی شده اند تا ظرفیت با سرعت بالا و بارگذاری بالا و همچنین نویز کم را ارائه دهند. در حقیقت، با استفاده از فولاد ضد زنگ TF اختصاصی NSK، 1.4 بار بار پویایی بار می تواند حاصل شود.


پیچ های دقت بالا دوام از NSK ویژگی جدید به سطح فن آوری پردازش سطح

همچنین در محدوده نورانی ستون جدید NSK از دقت توپ های با دوام بالا استفاده خواهد شد که از تکنولوژی پردازش سطح پیشرفته برای کاهش سایش استفاده می کنند و عملیات تعمیر و نگهداری را برای فواصل طولانی تر انجام می دهند. بافت سطح خاصی به سمت raceways اعمال می شود تا به طور قابل توجهی شکل گیری فیلم های نفتی را افزایش دهد. به طور معمول برای یک فیلم روغن رضایتبخش در طول عملیات نوعی کم سرعت، کوتاه مدت، نوسانگر شکل می گیرد. با این حال، حتی در چنین شرایطی، پیچ های دقت بالا با دوام مقاوم در برابر خوردگی سه برابر مقاوم تر از محصولات استاندارد NSK می باشند. پیچ های توپ ایده آل برای مراکز ماشینکاری هستند که عملیات دقت بالا را انجام می دهند، از قبیل ماشینکاری قالب و خمیر، و همچنین ماشین آلات EDM (ماشینکاری دیزل الکتریکی).


اسکرو توپ NSK قابل تغییر برای انتقال اتوماتیک (انتخاب و محل) سیستم ها یکی دیگر از برجسته در نمایش خواهد بود. در اینجا شفت و مهره به صورت جداگانه آماده می شوند، به طوری که NSK می تواند مشخصات را برای تطبیق تصادفی تضمین کند، از این رو ساختن آنها قابل تعویض است. NSK توپ های تعویض پذیر که دارای درجه دقت C7 می باشند، در قطر شفت های 15-32 میلیمتر و با منحنی 5-20 میلی متر در دسترس خواهند بود. یک واحد روانکاری NSK K1 نیز می تواند ارائه شود.

قفس مخصوص رولرهای Robustride کمک می کند تا به حداقل رساندن لباس، حتی در بارهای بالا

نوآوری های جدید بر روی صفحه نمایش، سری S-HTF توپ پیچ برای دستگاه های قالب گیری تزریقی است که بیش از دو برابر طول عمر و 1.3 برابر ظرفیت بارگذاری پویا نسبت به محصول نسل قبلی این شرکت ارائه می دهد.


بلبرینگ اسپیندل بهینه سازی شده برای دقت و سرعت بالاتر



NSK برای نشان دادن رولرهای استوانه ای تک ردیف اخیر خود را با نام 'Robustride' معرفی می کند. ویژگی اصلی رولرهای سری Robustride قفس است که در آن هندسه و راهنمایی به طور خاص برای استفاده در درایو چرخش ماشین ابزار به طور خاص بهبود یافته است. نتایج این کار بهینه سازی عبارتند از توزیع بهتر روان کننده و به نوبه خود، کاهش تولید گرما و تولید بیشتر در داخل تحمل نورد، بنابراین به حداقل رساندن پوشیدن حتی تحت بارهای بالا.


یک راه حل تحریر بیشتر در شواهدی از سری سری قوی از یاطاقان توپ با زاویه تماس فوق العاده با قفس Sursave که در حال اجرا بر روی یک چرخ اسپیندل نمایش داده می شود، خواهد بود. این قفس باعث کاهش تولید گرما در 20٪ نسبت به یاتاقان های معمولی که در شرایط سرعت بالا عمل می کنند را تسهیل می کند.

راهنماهای غلتکی خطی سری RA با مهر و موم پایین V1 بسیار مقاوم در برابر گرد و غبار نصب شده است

حرکت خطی با کارایی بالا


NSK سری جدید خود را از راهنماهای غلتکی خطی را با مهر و موم V1 بسیار ضد گرد و بند و مهر و موم پایین V1 برای کمک به بهبود عمر مفید و قابلیت اطمینان از ابزار ماشین. کارایی ضدعفونی کننده و مقاومت اصطکاک کم با بهینه سازی شکل لب لبه و تماس و با استفاده از یک ماده مهر و موم با مقاومت به سایش زیاد به دست آمده است. سری RA در یک جعبه آب در EMO Hannover نمایش داده خواهد شد.

همچنین ذکر این نکته است که مجموعه ای از خطوط راهنمای خطی است که گزینه پوشش را با یک لایه سرامیکی ارائه می دهند. طراحی شده برای ابزارهای ماشین که در محیط های خشن کار می کنند، پوشش سیاه و نازک (~ 1 میکرومتر) خواص مهار کننده زنگ می کند.
NSK در EMO 2019: سالن 7، غرفه B34.

نظرات (0)

لطفا نظر دهید

محبوب

لیست کاسه نمد های ماشینی 30 دی 1396, 12:59
دانلود نرم افزار SKF 8 آذر 1396, 21:46
لیست قیمت بلبرینگ های ژاپنی چینی و رومان 19 آبان 1398, 18:01
کاسه نمد TTO 22 فروردین 1397, 21:30
لیست واترپمپ ها WR 25 تیر 1397, 20:13

تقویم

نظرشما در مورد سایت؟