خبرها

یاتاقان های دقیق در نمایشگاه DSEI 2019

در آستانه DSEI (رویداد دفاع و امنیت) ، کارتر بلبرینگ ، یکی از مشهورترین تأمین کنندگان بریتانیا از هوا و فضا های دفاعی با دقت بالا ، سیستم دفاعی و سیستم فضایی ، از ورود دو مورد جدید به سبد خود خبر داد.


این شرکت اظهار می دارد که احتمالاً هردو مورد توجه طراحان ، مشخصات و کاربران در بخش هوافضا و دفاعی مورد توجه قرار گرفته اند و در صورت رونمایی از آنها در DSEI ، برای اولین بار در دسترس خواهند بود.


کارگر مستقر در Abingdon استقبال از ورود محدوده میله های دقیق شرکت ، بلبرینگ های کروی و بوش ها برای تکمیل موجودی گسترده خود در مورد راه حل های دقیق تحمل کیفیت برتر ، استقبال کرده است. هر دو اپراتور نظامی و غیرنظامی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند ، میله های شفاف Aurora ، بوش و بلبرینگ به استانداردهای ISO9001 / 2015 و AS9100D عرضه می شوند و می توانید در غرفه یاتاقان های کارتر (S9-171) در DSEI مشاهده کنید.


محصولات شفق قطبی به وفور با سبد پرقدرتی از پیمانکاران اصلی دفاع بین المللی و هوافضا از جمله بوئینگ ، لاکهید ، نورثروپ گرومن ، رایتون و ناسا مشخص می شوند. اکنون با توافق جدیدی که با کارتر یاتاقان ها برقرار شده است ، OEM های انگلیس و اروپا به محلی دسترسی دارند که به مجموعه گسترده بانک اطلاعاتی Aurora و بانک اطلاعات کاربردی دسترسی داشته باشد. انواع بسیاری از مواد و روکش های خاص را می توان در بسیاری از محصولات شفق قطبی مشخص کرد ، و دامنه جدید به سایر مارک های با کیفیت برتر می پیوندد که بر روی آنها کارتر بلبرینگ شهرت خود را برای مهندسی تحمل بالا و کاربردهای برتر در بسیاری از بخشهای صنعت پیشرفته فناوری ایجاد کرده است.


همزمان با ورود به محدوده جدید شفق قطبی ، کارتریت بلبرینگ همچنین از DSEI 2019 استفاده می کند تا علاوه بر این ، یک سری مهم مهم دیگر از ابزارهای تحمل هوا فضا را در اختیار شما قرار دهد. این شرکت یک کیت ابزار جدید مفید که بطور خاص برای کاربران نصب ، تعمیر و نگهداری از هوا و فضا ، داخلی و نظامی طراحی شده است ، ساخته است. در کیت شامل کلیه ابزارهای لازم (و کالیبره شده / گواهی شده) لازم جهت حذف ، نصب ، چرخش ، گشتاور ، اندازه گیری و کالیبراسیون انواع و اقسام محبوب ترین بلبرینگ های حمل و نقل هوایی ، چه در زمینه و چه در کارگاه می باشد.


به گفته مدیر عامل کارل بروندل ، مدیر عامل کارتر ، کیت ابزار جدید نصب و نگهداری بلبرینگ Unasis برای استفاده در کارگاه و همچنین به عنوان یک منبع پردازنده برای عملیات هواپیما در جایی که ممکن است مهندسی خط در دسترس نباشد طراحی شده است. این شرکت اظهار داشت كه وجود كیت جدید تحمل هوا فضا در هواپیما می تواند از پیشرفت وضعیت AOG مربوط به تحمل جلوگیری كند.


وی گفت: "این فقط صلاحیت فنی ، محتوای جامع یا کیفیت کیت ابزار ما نیست که بیشتر اوقات به حساب می آید ، این واقعیت است که در غیر این صورت هواپیمای بال ثابت یا چرخشی U / S می تواند عملیاتی بماند در صورت بروز خرابی در یک مکان بدون دسترسی آماده به کارگاه FBO ، MU یا خط ، "او اظهار داشت.


علاوه بر ورود جدید ، بازدید کنندگان DSEI همچنین می توانند انواع یاتاقانهای ویژه دفاعی و هوافضا و محصولات مرتبط را که از یاتاقان های کارتر نیز موجود است ، مشاهده ، ارزیابی و بحث کنند. اینها شامل یاتاقان های سفارشی و هوا فضا از خدمات مهندسی ناپلئون ، یاتاقان های مخصوص نازک مخصوص قطعات از Silverthin ، ترکیبی ، پلاستیکی ، سرامیکی و یاتاقان با دمای فوق العاده بالا تولید شده توسط Unasis ، حلقه های آستین سبک سبک آلومینیوم (همچنین از Unasis) و گرافیت صنایع کبرا است. از جمله موارد دیگر ، روان کننده های تحمل کننده یاتاقان های تولید کارتر به طور گسترده ای در کل ایرفایرهای نظامی و غیرنظامی و موتورها در کاربردهایی استفاده می شوند که شامل دونده های فلپ ، دنده ، اسلات و سیستم های تحریک فلپ ، دنده های روتور ، سکوهای راداری ، صندلی ها ، سوار موتورها و دیگران می شوند.


گفتنی است که رهبران جهانی در زمینه طراحی و ساخت یاتاقانهای با دقت بسیار بالا ، از اهمیت ویژه ای برای بازدید کنندگان DSEI برخوردار خواهند بود. کلیه یاتاقان های Silverthin در ایالات متحده با اصلاحیه بری در بخش وسیعی از برنامه های دفاعی ، هواپیما و سیستم فضایی مورد استفاده قرار می گیرند. طیف انواع تحمل ، اندازه و گزینه های گسترده است و اندازه های بسیاری را با تماس های زاویه ای ، شعاعی و چهار نقطه ای در صورت لزوم شامل می کند.

نظرات (0)

لطفا نظر دهید

محبوب

لیست کاسه نمد های ماشینی 30 دی 1396, 12:59
دانلود نرم افزار SKF 8 آذر 1396, 21:46
لیست قیمت بلبرینگ های ژاپنی چینی و رومان 19 آبان 1398, 18:01
کاسه نمد TTO 22 فروردین 1397, 21:30
لیست واترپمپ ها WR 25 تیر 1397, 20:13

تقویم

بیشتر کدام مطالب سایت را مطالعه مینمایید؟